Používáním tohoto webu souhlasíte s použitím cookies pro zobrazení cíleného obsahu, reklamy a pro účely sledování návštěvnosti. Souhlasím Další informace
Anonym |
|
14.2. 2021 |
Anonym |
|
7.2. 2021 |
Asi to bylo výjimečné, ale zásilku jsem měl za 6.5 hodiny od objednávky doma. Ani pošta, ani kurýr, ale přímo zaměstnanec mi to dovezl po cestě domů. |
||
Anonym |
|
6.2. 2021 |
Poskytované záruky a záruční lhůty
Na veškeré zboží, materiál i výrobky poskytujeme záruky a záruční lhůty předepsané obchodním zákoníkem, zákony o obalech a o ochraně veřejného zdraví (hygieně).
Reklamaci přezkoumá náš pracovník a bude-li posouzena jako oprávněná, vyměníme vám reklamované zboží pokud možno ihned, bez zbytečného odkladu. Pouze je-li nutné přeposlat reklamaci na posouzení původnímu výrobci, zavazujeme se toliko k dodržení zákonem stanovené třicetidenní reklamační lhůty.
Bez průtahů uznáváme celou řadu běžných reklamací: kazy, vady materiálu, poškození během přepravy, chyby ve výrobě, apod. K reklamacím se neotáčíme zády a snažíme se je řešit stejně pozorně, jako kterákoliv jiná přání našich zákazníků.
V běžné praxi může někdy nastat situace, kdy je sice dodané zboží v pořádku, přesto jej ale zákazník chce vrátit. Ať už proto, že se jeho potřeby časem změnily, či protože byly nižší, než očekával. V takovém případě nabízíme jako službu zpětný odkup zboží od zákazníka, s obvyklým storno poplatkem 10-30% z původní ceny prodeje. Toto vrácení zboží ovšem není nijak předem zaručeno, záleží pouze na dohodě mezi námi a zákazníkem. Obecně lze ale říci, že se k těmto nabídkám stavíme vstřícně a pokud to není vyloženě prodělečné, zákazníkům v tomto běžně vyhovíme. (A pochopitelně že nevykupujeme zpět zboží, které bylo vyrobeno na zakázku, např. s potiskem.)